- 🍃PROMOVEAZA RESPIRAȚIA NASULUI ÎN TIMPUL SOMMNULUI – Studiile clinice arată că respirația prin nas duce la o oxigenare mai eficientă a sângelui, un somn profund mai consistent, mai puțin sforăit și, în general, nopți mai odihnitoare. Benzile noastre sunt cea mai simplă, mai sigură și mai eficientă modalitate de a asigura respirația nasului în timp ce dormiți.
🍃CONFORT și UȘOR DE APLICAT – Spre deosebire de bandă, benzile noastre sunt realizate cu un adeziv special conceput, care vă permite să aplicați și să îndepărtați cu ușurință banda fără a lăsa reziduuri în urmă.
🍃HIPOALERGENIC ȘI 100% SIGUR – Ai pielea sensibilă? Benzile noastre sunt fabricate din materiale hipoalergenice și au fost testate pe larg pentru a vă asigura că nu veți experimenta iritații ale pielii. Benzile noastre sunt cea mai bună și mai sigură modalitate de a promova respirația nasului în timp ce dormi.
🍃Bandă hipoalergenică de grad medical pentru a ține gura închisă pe timpul nopții. Ajută la antrenarea respirației nazale pentru un obicei de respirație mai blând.
🍃PREUTENT CU MEDIUL – Ne pasă de mediu, așa că ne-am asigurat că tot conținutul pachetului și pachetul în sine sunt reciclabile.
Benzi pentru somn de inalta calitate, in forma de buze, amelioreaza sforaitul, 90 buc, Elaimei
64,00 lei
Stoc epuizat

Comandă până în ora 16:00 (luni-vineri) și expediem în aceeași zi!
Intrebari si raspunsuri
PUNE O INTREBARE
La întrebarea dvs. va răspunde un reprezentant al magazinului sau alți clienți.
Multumim pentru intrebare!
Întrebarea dvs. a fost primită și vi se va răspunde în curând. Vă rugăm să nu trimiteți din nou aceeași întrebare.
Error
An error occurred when saving your question. Please report it to the website administrator. Additional information:
Adauga un raspuns
Multumim pentru raspuns!
Răspunsul dumneavoastră a fost primit și va fi publicat în curând. Vă rugăm să nu trimiteți din nou același răspuns.
Error
An error occurred when saving your question. Please report it to the website administrator. Additional information:
Livrarea se va face prin serviciile de curierat oferite de Cargus:
- 15 lei taxa fixa de transport, oriunde in Romania – prin Cargus;
- livrare in aproximativ 24-48 ore (zile lucrătoare) de la confirmarea comenzii.
Produsele se livrează prin curierat rapid, în 24 de ore în localitățile principale și maxim 48 ore lucrătoare în restul localităților (exceptie comenzile plasate in weekend).
Comenzile plasate de Luni până Vineri până în orele 15:30 se expediază în aceeași zi.
Comenzile plasate de Luni până Vineri după ora 15:30, se expediază în următoarea zi lucrătoare.
Comenzile plasate în zilele de Sâmbătă și Duminică, se expediază Luni.
În cazul în care unul sau mai multe produse comandate de către dumneavoastră nu sunt în stoc, veți fi contactat prin email sau telefon.
Plata produselor se face ramburs la curier, la primirea coletului sau online cu cardul.
Nu suntem responsabili pentru eventualele intarzieri ale coletelor, fiind exonerati de orice vina in acest sens prin contractele comerciale incheiate cu furnizorii de servicii de curierat.
In cazul in care nu sunteti multumit de produsele achizitionate, puteti sa le returnati in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului. Pentru inregistrarea returului va rugam sa completati FORMULARUL DE RETUR.
Pentru detalii suplimentare ne puteti contacta la numarul de telefon 0726.704.704 sau prin e-mail la contact@drhelen.ro.
Clientul poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. In ambele cazuri, valoarea in bani returnata sau produsul inlocuit se refera strict la costul produselor, taxele de expeditie fiind excluse. Cheltuielile de expeditie vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014 „Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor”. Suma inapoiata clientului nu include costurile de transport sau de ramburs, ci doar valoarea de achizitie a produsului.
In conformitate cu articolul 14 (2) din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, cheltuielile de returnare a produselor vor fi suportate de Cumparator. Prin exceptie, in cazurile de neconcordanta intre produsele livrate si Comanda, cheltuielile de returnare vor fi suportate de magazinul online Dr. Helen dupa ce, in prealabil, va fi efectuata o analiza interna de catre departamentul de Relatii Clienti.
Clientii Dr. Helen pot returna produsele achizitionate in urmatoarele situatii:
- Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site
- Coletele prezinta deteriorari severe
- Produsele au fost livrate gresit
In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 de zile calendaristice de la data receptionarii produselor, prin virament bancar.
Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client.
Clientul se obliga sa returneze produsele intr-o stare impecabila, nefolosite/netestate, cu sigiliul si ambalajul original, respectiv intr-o stare in care produsele pot fi comercializate din nou. Produsele vor fi returnate impreuna cu accesoriile/cadourile gratuite, in ambalajul original la sediul nostru.
Produsele vor fi returnate impreuna cu factura aferenta.
NU POT FI RETURNATE:
- Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare.
- Produse de ingrijire personala care au fost desigilate si utilizate (aparate de ras, epilatoare, aparate de tuns, aparate ingrijire corporala, periute de dinti, irigatoare bucale, perii rotative, termometre);
- Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
- Produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;
- Daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat;
- In cazul in care se returneaza un produs dintr-un pachet promotional se va returna diferenta dintre pretul de baza si cel promotional al produsului returnat.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.