PROJECT MULTIPROD SRL, in calitate de comerciant, ofera intotdeauna garantia produselor achizitionate conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

Prin garantia comerciala ai la dispozitie servicii de reparatie gratuita din partea vanzatorului sau producatorului in baza certificatului de garantie emis.

Garantia de conformitate

Garantia de conformitate este garantia oferita de vanzator, conform legislatiei in vigoare. Este o perioada de timp intre 6 luni si 2 ani prin care vanzatorul iti garanteaza ca produsul vandut este conform cu specificatiile pe care s-a angajat ca le vinde. Aceasta garantie este independenta de garantia tehnica/comerciala. Poate fi mai mica, mai mare sau egala si nu face obiectul defectiunilor tehnice.

Perioada de timp stabilita pentru remedierea reparatiei este de maxim 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.

In conformitate cu OG 21/1992 vanzatorul este obligat sa-i furnizeze consumatorului: certificat de garantie (doar pentru produsele de folosinta indelungata), manual de instructiuni/utilizare/instalare. Produsele aflate la vanzare trebuie sa fie insotite de manuale de instructiuni in limba romana, declaratii de conformitate, fise tehnice, etichete energetice.

Conditii de garantie

Pentru a beneficia de garantie este necesar sa ai documentul de achizitie al produsului si certificatul de garantie. In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14. Prin urmare, pentru aducerea la conformitate a eventualelor defecte aparute in perioada de garantie, produsele pot fi predate prin curier catre SC PROJECT MULTIPROD SRL.

Daca ai avut nevoie de inlocuirea sau repararea unui produs, atunci acesta din urma va beneficia de perioada de garantie ramasa pana la expirare. In momentul expedierii produsului catre reparatie, te rugam sa asiguri impachetarea acestuia in cutia originala sau in alt ambalaj care sa permita transportul in siguranta.

Pastreaza certificatul de garantie intact! Orice modificare a acestuia va duce la anularea documentului. Pentru a beneficia de garantie este necesar sa ai urmatoarele documente in original: documentul de achizitie al produsului, certificatul de garantie.

Garantia Produsului nu acopera urmatoarele situatii:

  • Deteriorări termice, mecanice și plastice ale Produsului datorate incendiilor, accidentelor, vibrațiilor, intemperiilor, neglijenței în utilizare sau a oricăror altor factori, independent de Producător;
  • Folosirea de baterii, surse de alimentare sau accesorii, altele decat cele aprobate sau recomandate de către Producător;
  • Schimbarea stării originale a Produsului prin intervenții software / hardware ce au ca rezultat alterarea, schimbarea, adaptarea sau amendarea acesteia, altele decat cele făcute / recomandate de Samsung sau de către Centrele de Service autorizate Samsung;
  • Neconcordanța dintre seria Produsului sau numărul de serie IMEI înscris pe certificatul de garanție, cel înscris pe Produs și cel din programul software al Produsului (identificabil în cazul telefoanelor mobile prin apăsarea secvențială a tastelor *#06#), lipsa etichetei cu seria sau codul IMEI sau ștergerea / modificarea acesteia;
  • În cazul în care Produsul prezintă urme de contact cu lichide;
  • Utilizarea Produsului în condiţii neadecvate (ex: tensiune de alimentare necorespunzătoare, împămantare inexistentă sau greşită, conectare defectuoasă etc.), utilizarea Produsului în condiţii de mediu necorespunzătoare (acţiuni ale substanţelor chimice, noxe, fum, praf sau umiditate), manipulare sau instalare greşită;
  • Nerespectarea instrucțiunilor de utilizare, întreținere și instalare prevăzute în manualul Produsului;
  • Utilizarea Produsului în aplicaţii ce necesită performanţe şi calităţi, altele decat cele oferite de clasa şi scopul pentru care acest Produs este destinat, sau în afara specificaţiilor sale tehnice;
  • Folosirea produselor destinate uzului casnic în aplicaţii comerciale (publicitate sau prezentare de informaţii în locaţii publice, funcţionare de lungă durată 16-24 de ore zilnic sau în spaţii cu praf excesiv, temperaturi extreme, umiditate ridicată etc.);
  • Uzura normală a produselor (ex. uzura fizică, mecanică şi electrică, mentenanţă, verificare periodică, scăderea în timp a luminozităţii ecranelor LCD, LED, OLED ) etc.;
  • Setări greşite ale produselor sau programelor, virusări, deteriorarea sau funcţionarea necorespunzătoare a sistemului de operare, a fişierelor de configurare sau a programelor instalate din culpa Consumatorului, folosirea altor drivere sau programe decât cele originale care însoţesc Produsul;
  • Eventualele incompatibilităţi de natură software sau hardware ce pot apărea la folosirea produselor Samsung impreună cu alte produse, mai puțin când Samsung garantează compabilitatea acestor produse;
  • Defectarea motoarelor de aspirator ca urmare a utilizării Produsului cu filtrele îmbâcsite; filtrele de aspirator sunt consumabile şi nu fac obiectul garanţiei;
  • Folosirea de accesorii sau consumabile recondiţionate, reîncărcate sau altele decât cele produse, aprobate sau recomandate de către Producător.
  • Uzura normală a lămpilor de proiectare și a bateriilor reîncărcabile sau a altor consumabile, ale căror performanțe au fost afectate de trecerea timpului;

Reparaţiile efectuate de către PROJECT MULTIPROD SRL, pentru remedierea daunelor sau defectelor apărute ca urmare a motivelor de mai sus, vor fi supuse unor costuri suplimentare pentru manoperă, transport şi piese de schimb, agreate în prelabil cu Consumatorul.